Bolsas para titulados superiores universitarios e en formación profesional en asuntos europeos

A Fundación Galicia Europa publicou o 10 de novembro de 2015 unha nova convocatoria do seu programa de bolsas de formación en asuntos europeos. Convocáronse un total de seis bolsas para a realización de prácticas en asuntos europeos nas oficinas da FGE en Santiago de Compostela e Bruxelas durante o ano 2016: cinco dirixidas a licenciados ou graduados e unha dirixida a técnicos superiores de formación profesional en Secretariado ou Asistencia á Dirección.

Tras cerrarse o prazo de inscrición o 20 de novembro, a comisión de avaliación nomeada levou a cabo un proceso simultáneo de selección consistente en tres fases (proba escrita, valoración de méritos e entrevista).

Este programa de bolsas está concibido para achegar a realidade comunitaria a Galicia e mellorar as oportunidades de emprego dos mozos galegos. A eles optaron máis dun cento de mozos, seis dos cales recibirán formación práctica no seguimento de políticas comunitarias

Neste apartado pode consultarse toda a información relativa ao proceso de selección.

Actualizado o 20 de xaneiro de 2016

Documentos para descarga