O problema de Irlanda evidencia a debilidade do Goberno británico nas negociacións polo Brexit

May e Juncker na sede da Comisión Europea eb Bruxelas. © Unión Europea

Bruxelas, 6 de decembro de 2017. A debilidade política de Theresa May foi exposta este luns en Bruxelas, cando un acordo alcanzado entre Gran Bretaña e a UE para resolver o problema da fronteira irlandesa e pasar á seguinte fase das conversacións Brexit foi torpedeado por unha chamada telefónica de última hora coa líder do partido Unionista Democrático do Ulster.

A confianza á primeira hora do luns de que un acordo estaba ao alcance non deu resultado cando, durante un xantar de traballo co presidente da comisión europea, Jean-Claude  Juncker, May viuse obrigada a deter as conversacións para recibir unha chamada de  Arlene  Foster.

A líder  unionista, cuxo partido actualmente proporciona aos conservadores unha maioría na Cámara dos Comúns, comunicoulle á primeira ministra británica que non podía apoiar o compromiso planificado de Downing  Street de manter a Irlanda do Norte aliñada coas leis da UE.

Ligazón á nova