Procura de Socios

[ 10/02/2012  ] Procura de Socios: Apoio á Asociación Europea da Innovación para un envellecemento activo e saudable: a) capital semente para proxectos piloto de intercambio de prestacións de atención sanitaria- Inglaterra

PROGRAMA DE ACCIÓN COMUNITARIA NO EIDO DA SAÚDE PÚBLICA

Convocatoria 2012 de propostas de accións conxuntas no marco do segundo programa de acción comunitaria no ámbito da saúde

Solicitantes

Concello Central Bedfordshire – Este de Inglaterra

Organizacións que planeen aplicar o Programa da Saúde Pública na súa convocatoria de apoio á Asociación Europea para a innovación no envellecemento activo: capital semente para proxectos piloto de intercambio de prestacións de atención sanitaria.

Obxectivos do proxecto

Por favor, tome nota, que o Concello de Central Bedfordshire non está a desenvolver unha aplicación para a convocatoria do programa de saúde 2012. Porén, está buscando para engadir a súa experiencia á hora de executar solucións innovadoras para a atención sanitaria un consorcio pan- Europeo existente.

Accións previstas

Unha execución cohesiva dos servizos e atención sanitaria e as iniciativas para un envellecemento activo e para mellorar as oportunidades para o seu benestar físico e mental, e está disposto a traballar con socios europeos para acadar estes obxectivos.

Información e punto de contacto

Paul Laffin
EU Policy Adviser