EACEA/22/09 –Xuventude en acción, Acción 4.6: Asociacións

XUVENTUDE EN ACCIÓN

Apoiar as asociacións entre a Comisión Europea — a través da Axencia Executiva no ámbito Educativo, Audiovisual e Cultural — e aquelas rexións, municipios ou ONG europeas que desexen desenvolver ou reforzar as súas accións, estratexias e programas a longo prazo no ámbito da aprendizaxe non formal e a mocidade.

• Recompilar recursos e prácticas con vistas a maximizar o impacto do Programa «Mocidade en Acción», así como outras iniciativas a favor dos mozos e os mozos traballadores postas en práctica a escala local, rexional ou europea.
• Proporcionar inspiración e capacitación —a revés de modelos e prácticas desenvolvidas baixas o Programa «Mocidade en Acción» — aos organismos e organizacións que desexan aumentar o seu investimento na mocidade a través de actividades de aprendizaxe non formal e o desenvolvemento de habilidades e competencias.
• Engadir valor ao alcance e a calidade das iniciativas no campo da mocidade, realizadas a escala rexional e local, realzando a súa dimensión europea.
• Transferir os coñecementos obtidos da execución de accións e iniciativas satisfactorias no campo da aprendizaxe non formal e a mocidade.
• Favorecer as sinerxias e a cooperación entre o sector público e as organizacións non gobernamentais que traballan no ámbito da mocidade.
• Favorecer a mellora dos niveis globais das habilidades entre a xente mozo, concedendo prioridade á educación e a formación de quen posúen niveis baixos e dos mozos con menores oportunidades, incluídos os que non terminan os estudos obrigatorios e os mozos cun nivel baixo de resultados educativos, os desempregados, os inmigrantes e as persoas con discapacidades.
• Promover o recoñecemento do traballo xuvenil e a validación das actividades de aprendizaxe non formal na Unión Europea.

• Intercambios xuvenís transnacionais
• Iniciativas xuvenís nacionais ou transnacionais
• Servizo Voluntario Europeo
• Formación e proxectos en rede

Organización e asociacións sen ánimo de lucro así como administracións locais, rexionais ou nacionais.

A axuda non poderá exceder l00.000€ por proxecto.

1,20 millóns de euros

As actividades deben comezar entre o 1 de abril e o 1 de setembro de 2010, cunha duración de 24 meses.

01/12/2009

Educación, Audiovisual and Culture Executive Agency