Convocatoria de propostas de subvencións de funcionamento para 2016 aberto ás redes activas na zona UE: ”Os dereitos das persoas con discapacidade” no Marco de Asociación 2015-2017 - VP/2015/013

DEREITOS, IGUALDADE E CIDADANÍA

A convocatoria de propostas ten como obxectivo proporcionar subvencións de funcionamento para 2016 en virtude dos Acordos de Asociación marco celebrados para o período 2015-2017 para establecer unha cooperación a longo prazo entre a Comisión Europea e redes activas na promoción dos dereitos das persoas con discapacidade a nivel da UE. A convocatoria proporcionará subvencións para financiar os custos de funcionamento e as actividades da rede, que teñen un valor engadido da UE e contribuír á aplicación dos obxectivos do Programa de REC.

As actividades das redes deben contribuír a un ou máis das seguintes prioridades:

Apoiar a aplicación das prioridades da Estratexia Europea sobre Discapacidade 2010-2020;
Contribuír á aplicación da CDPD e a promoción da participación das organizacións nacionais membros na execución;
Apoiar o logro dos obxectivos da Estratexia Europa 2020 para o emprego, a pobreza e a educación;
Apoiar o desenvolvemento, implementación e seguimento de políticas e lexislacións nacionais no ámbito da discapacidade e da UE;
Contribuír á integración dos diferentes aspectos do ámbito da discapacidade nas políticas da UE e nacionais, en particular nos ámbitos do emprego, a educación, a inclusión social, a protección social, a saúde, os dereitos humanos, a cooperación internacional e o desenvolvemento para asegurarse de que os dereitos e necesidades das persoas con discapacidade abórdanse adecuadamente;
Contribuír á mellora da accesibilidade a bens e servizos;
Contribuír ao desenvolvemento de políticas específicas relevantes para discapacidade no ámbito da vida independente, en particular no que se refire á transición da institucional para a atención comunitaria.

Aberto para entidades legalmente constituídas e localizadas nalgunha das zonas de actuación de calquera dos seguintes tipos:

Calquera tipo de organización establecida na UE

Orzamento global: 3,00 M€

10/08/2015