Convocatoria de propostas 2018 - Subvencións ás fundacións políticas europeas

VARIOS

O obxectivo desta convocatoria é convidar ás fundacións políticas europeas rexistradas a presentar solicitudes de financiamento con cargo ao orzamento da Unión.

Apoiar o programa de traballo das fundacións políticas europeas para o exercicio que vai do 1 de xaneiro de 2018 ao 31 de decembro de 2018 con arranxo ás condicións fixadas na decisión de financiamento adoptado polo computador competente.

Aquelas entidades afiliadas formalmente a un partido político europeo, que están rexistradas ante a Autoridade de conformidade cos requisitos e procedementos establecidos no presente Regulamento e que a través das súas actividades, dentro dos obxectivos e valores fundamentais perseguidos pola Unión, apoian e complementan os obxectivos do partido político europeo.

O importe máximo abonado ao beneficiario polo Parlamento Europeo non poderá exceder o 85 % dos custos reais subvencionables.

O orzamento indicativo é de 19 320 000 EUR.

A duración da subvención é de 1 ano.

30/06/2017

30/09/2017

Toda cuestión relativa á presente convocatoria deberá enviarse por correo electrónico, indicando a referencia da publicación, á dirección seguinte: fin.part.fond.pol@europarl.europa.eu