2017 CEF Telecom Call - Portal Europeo de e-Xustiza (CEF-TC-2017-1)

MECANISMO CONECTAR EUROPA

O obxectivo do portal é contribuír á creación dun espazo xudicial europeo, aproveitando as TIC para facilitar o acceso á xustiza e facer procesos xudiciais transfronteirizos electrónicos e cooperación xudicial.

O obxectivo da convocatoria é fomentar o desenvolvemento e a conexión dos servizos xenéricos aos módulos existentes do Portal Europeo da Xustiza Electrónica, a fin de servir a unha maior audiencia e, por tanto, cumprir mellor a súa función pública.

- Implementación da especificación de servizo web acordada necesaria para a comunicación coa Plataforma de Servizos Principais.
- Adopción e aplicación da norma ECLI a nivel nacional.
- Prestación de xurisprudencia nacional á Plataforma de Servizos Núcleos para permitir aos usuarios buscar e atopar decisións de xurisprudencia que inclúan un identificador e metadatos de ECLI.
- Acceso ao e-CODEX.
- Implementación da especificación de servizos web necesaria para a comunicación coa plataforma de Interconexión de Rexistros de Terras (LRI) do Portal Europeo de Xustiza Electrónica con rexistros de terras e / ou catastros nacionais / rexionais para a consulta e adquisición de información relacionada coa propiedade da terra.
- Implementación do mecanismo de autenticación requirido por rexistros para verificar a capacidade profesional dos grupos de usuarios relevantes.

Solicitantes dun ou máis Estados membros ou co acordo do Estado ou Estados membros ou países do EEE afectados, organizacións internacionais, empresas comúns ou empresas ou entes públicos ou privados establecidos nun Estado membro da UE.

Os terceiros países e entidades establecidos en terceiros países só poderán participar como parte dun consorcio con solicitantes de países da UE / EEE. A solicitude deberá conter o acordo do Estado membro afectado pola acción proposta e unha explicación do socio europeo implicado na proposta sobre as razóns polas que a participación do solicitante dun terceiro país é necesaria e / ou indispensable.

Os tipos máximos de cofinanciamento da axuda financeira da UE que se concederá no marco da presente convocatoria de propostas non superarán o 75% dos custos subvencionables da acción.
A Comisión resérvase o dereito de conceder unha subvención inferior ao importe solicitado polo solicitante.

1.500.000 €

Até 24 meses

13/03/2017

18/05/2017