Subprograma MEDIA 2017 – Educación cinematográfica - EACEA 25/2016

EUROPA CREATIVA

Dentro do obxectivo específico de promover a circulación transnacional, unha das prioridades do subprograma MEDIA é o apoio ao desenvolvemento de audiencia como medio para estimular o interese polas obras audiovisuais europeas e a mellora do acceso ás mesmas, en particular, a través da promoción, os eventos, a alfabetización cinematográfica e os festivais.

O subprograma MEDIA subvencionará:

1. actividades encamiñadas a fomentar os coñecementos cinematográficos e a incrementar o coñecemento entre o público das obras audiovisuais europeas, incluído o patrimonio audiovisual e cinematográfico, e o interese do público polas mesmas, particularmente entre o público novo;
  2. actividades encamiñadas á facilitar a circulación de películas europeas en todo o mundo e de películas internacionais na Unión en todas as plataformas de distribución, a través de proxectos de cooperación internacional no sector audiovisual.

Os solicitantes deberán ser consorcios de entidades xurídicas europeas (empresas privadas, organizacións sen ánimo de lucro, asociacións, organizacións benéficas, fundacións, municipios/concellos, etc.) que sexan propiedade, directamente ou por participación maioritaria, de cidadáns.
Ditas entidades deben estar establecidas nunha das categorías de países que figuran a continuación:

• Estados membros da UE e países e territorios de ultramar que poidan participar no Programa;
  • os países en vías de adhesión, os países candidatos e os potenciais países candidatos beneficiarios dunha estratexia de preadhesión, conforme aos principios xerais e aos termos establecidos nos acordos;
  • os países da AELC que sexan membros do EEE de acordo co disposto no Acordo sobre o EEE;
  • a Confederación Suíza, sobre a base do acordo bilateral que se celebrará con este país;
  • os países incluídos na Política Europea de Veciñanza, de acordo cos procedementos establecidos cos devanditos países en virtude dos acordos marco que definen a súa participación nos programas da Unión Europea.

O Programa estará igualmente aberto ás accións de cooperación bilateral ou multilateral dirixidas a determinados países ou rexións sobre a base dos créditos suplementarios que abonasen e as disposicións específicas que se acorden cos devanditos países ou rexións.

Poderán seleccionarse propostas de países non pertencentes á UE sempre que, na data da decisión de adxudicación, asináranse acordos que recollan as disposicións de participación dos devanditos países no programa conforme ao establecido no Regulamento antes mencionado.

As persoas físicas non poderán acollerse a esta convocatoria.

Os proxectos requiren da participación de polo menos 3 consocios (un responsable de proxecto e un mínimo de 2 socios), dos cales polo menos dous deberán proceder do sector da educación, ser de tres países diferentes que participen no subprograma MEDIA e abarcar polo menos tres linguas diferentes.

A contribución económica da Unión non poderá superar o 60 % do custo total
subvencionable da acción.

O orzamento total dispoñible é de 1,4M €.

A acción dará comezo entre o 1 de xullo de 2017 e o 1 de xaneiro de 2018 e terá unha duración de 12 meses.

09/12/2016

02/03/2017