10º Convocatoria de propostas 2016- Iniciativa sobre medicamentos innovadores 2- Empresa Común- H2020-JTI-IMI2-2016-10-two-stage

HORIZONTE 2020

A Empresa Común Iniciativa Medicamentos Innovadores IMI2, froito dá asociación entre a UE e a Federación Europea de Industrias e Asociacións Farmacéuticas (EFPIA), ten como obxectivo mellorar ou acceso dous pacientes aos medicamentos innovadores e achandar ou camiño para tratamentos máis personalizados.
A IMI2 traballa así mesmo para incluír a unha gama máis ampla de socios, incluídas as medianas empresas de diferentes sectores. Desta maneira, a participación dá comunidade en xeral pode axudar a impulsar ou desenvolvemento de novos enfoques e tecnoloxías para a prevención, ou diagnóstico e ou tratamento de enfermidades de gran impacto saúde pública.

A Iniciativa sobre Medicamentos Innovadores 2 (IMI2) foi creada seguindo os seguintes principios:
- As investigacións relacionadas co futuro do medicamento deben ser emprendidas en áreas onde os obxectivos de competitividade da sociedade, a saúde pública e a industria biomédica estean aliñados e requiran unha posta en común de recursos e unha maior colaboración entre os sectores público e privado coa participación de pequenas e medianas empresas empresas (PEMES).
- O alcance da iniciativa debería ampliarse a todos os ámbitos da investigación e a innovación en ciencias da vida.
- As áreas deben ser de interese para a saúde pública, como o indica o informe da Organización Mundial da Saúde (OMS) sobre medicamentos prioritarios para Europa e o mundo.

A lista de temas cubertos por esta convocatoria é:

- Comprender a hipoglucemia: os mecanismos subxacentes e abordar os determinantes clínicos, así como as consecuencias para as persoas con diabetes mediante a combinación de bases de datos de ensaios clínicos (IMI2-2016-10-01).
- Como Big Data podería apoiar un mellor diagnóstico e resultados de tratamento para o cancro de próstata (IMI2-2016-10-02).
- Mellorar o coidado dos pacientes que sofren de dor aguda ou crónica (IMI2-2016-10-03).
- Creación dunha rede paneuropea de ensaios clínicos pediátricos (IMI2-2016-10-04).
- Biomanufacturing 2020: Desenvolvemento de ferramentas innovadoras e métodos analíticos de alto rendemento para caracterizar o fluído de cultivo celular -durante o desenvolvemento e os procesos comerciais de cultivo celular (IMI2-2016-10-05).
- Desbloqueo da familia de xenes portadores de solucións para novas terapias efectivas (desbloqueo de SLC) (IMI2-2016-10-06).
- Perspectivas dos pacientes no ciclo de vida dos medicamentos (IMI2-2016-10-07).
- Enfoques de medicamentos personalizados en trastornos do espectro autista (IMI2-2016-10-08).

Calquera tipo de entidade legalmente instituida.

Convídase os consorcios solicitantes a presentar unha proposta para cada un dos temas que sexan relevantes para eles. O tamaño e composición de cada consorcio debe adaptarse para responder aos obxectivos científicos e ás expectativas craves.

Por parte da industria: 174.140.000 €
Por parte da IMI2 JU: 173.890.000 €
Total: 348.030.000 €

Entre 30 e 72 meses dependendo do tema.

21/12/2016

28/03/2017