Programa de subvencións para o desenvolvemento inter- municipal- Montenegro- EuropeAid/133339/L/ACT/ME

INSTRUMENTO DE FINANCIAMENTO DA COOPERACIÓN AO DESENVOLVEMENTO (ICD)

Mellorar a capacidade dos gobernos locais e as súas asociacións para facilitar a participación local no desenvolvemento socio- económico mediante a maior cooperación inter- municipal. Promover, establecer e/ou desenvolver iniciativas de cooperación, institucións ou organizacións racionais e eficiente4s inter- municipais a través da participación das comunidades locais e outras partes interesadas (gobernos, ministerios, a Asociación de Municipios de Montenegro), co fin de mellorar os servizos públicos de suministros e/ou infraestruturas en diversos sectores. Iniciativas de cooperación municipais baseadas nos principios establecidos na estratexia de cooperación inter- municipal (interese común, equidade, proporcionalidade, bo goberno, a división clara de responsabilidades e unha base xurídica para a cooperación)

As entidades ou organización xeográficas que participen deberán dispor da súa sede social no seguinte ámbito xeográfico: Países Candidatos, Terceiros países

A previsión do orzamento comunitario dispoñible para a convocatoria das propostas é de 1,90 millóns de euros

10/10/2012

27/01/2013