Cooperación trasnacional para Rutas Culturais Europeas: 23/G/ENT/CIP/11/B/N02S008

PROGRAMA PARA A INICIATIVA EMPRESARIAL E A INNOVACIÓN - CIP EIP

El obxectivo xeral desta convocatoria de propostas é dobre:
1) Contribuir á diferenciación da oferta turística europea, aproveitando o patrimonio cultural común;
2) Contribuir á integración tanto horizontal como verticalmente do sector do turismo cultural, facilitar as redes dos produtos de turismo cultural e das empresas deste sector.

Apoiar as iniciativas encaminadas a promover e dar máis visibilidade ás rutas culturais turísticas trasnacionais.

A convocatoria apoiará as iniciativas encamiñadas a promover e dar máis visibilidade ás rutas culturais turísticas trasnacionales. Por ”Ruta” enténdese no marco desta convocatoria, un itinerario que pode ser físico (sobre a base dunha infraestrutura física) ou virtual (que une os lugares/destinos/atraccións que teñen un vínculo conceptual, por exemplo , un tema común). Polo tanto, estas rutas non son necesariamente baseadas nas infraestruturas da ruta física.
As actividades que poderían incluirse na proposta do proxecto son, entre outras, as seguentes:
- TV / Media / medios de comunicación social das campañas;
- Aplicacións das TIC con fins de marketing e a comunicación (por exemplo, mapas interactivos con información turística/servizos, plataformas de reserva, etc);
- Portal web orientado hacia o consumidor;
- Talleres/conferencias/eventos de sensibilización/feiras/festivais/etc;
- Revistas;
- Acordos promocionais coas oficinas de turismo, axencias de viaxes, compañías aéreas, etc;
- Todas as accións que considere necesarias para levar a cabo as actividades mencionadas (o traballo de deseño, publicacións, as estratexias de marketing, estudios de mercado, estudos de marketing, avaliacións, selección das rutas de destino, etc.)

Os solicitantes deben actuar en consorcio coas outras organizacións asociadas e deben ser:
a) Administracións públicas e as súas redes ou asociacións a nivel europeo, nacional, rexional ou local, e os organismos públicos ou outras organizacións que actúen en nome dunha Administración Pública;
b) Organizacións de xestión de destinos vinculados ás rutas cubertas pola proposta e/ou as súas asociacións, se existen;
c) Axentes de Viaxes e Tour Operadores e as súas asociacións; as cámaras de comercio e industria, cámaras de artesanía e organismos similares, e as súas asociacións;
d) ONG, organizacións da sociedade civil, fundacións, think tanks, asociacións - paraugas ou federación de entidades públicas ou privadas, cuxa actividade principal corresponda aos seguintes ámbitos: turismo, cultura , desenvolvemento rexional e rural, comunicación, marketing, Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC), medios de comunicación, organización de eventos e xestión;
e) Órganos privados e públicos, cuxas actividades principais téñan relacións cos seguintes eidos: turismo, cultura, desenvolvemento rexional e rural, comunicación, marketing, Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC), os medios de comunicación, organización de eventos e xestión.

Financiaranse 4 ou 5 proxectos.
A contribución máxina da UE será do 75% dos custes elixibles, sendo a contribución máxima por proxecto de 125.000 EUR.

500.000 EUR

A duración máxima das accións é de 18 meses.

13/09/2011

07/10/2011

European Commission
Enterprise and Industry Directorate-General