2019 foi un ano de importantes cambios no ámbito comunitario. Non so pola renovación do Parlamento Europeo tras as eleccións de maio e polo comezo dun novo mandato da Comisión Europea en novembro, senón porque os líderes europeos acordaron unha  nova axenda estratéxica que guía o traballo da UE até 2024 para dar resposta a un mundo cada vez máis inestable e complexo, como o demostra a actual pandemia.

A FGE organizou durante este ano 15 visitas institucionais á capital comunitaria e facilitou a intervención de representantes galegos en 10 foros de debate comunitario.  Deste xeito, contribuímos ao debate europeo explicando o noso labor en materia de cambio climático, dixitalización das pemes ou defensa do sector pesqueiro.

Seguimos tamén de preto as difíciles negociacións para a saída de Reino Unido da UE para sensibilizar sobre as eventuais consecuencias para a cidadanía e a economía galegas. E preparamos o terreo para a celebración do próximo ano xacobeo, reivindicando a importante dimensión europea do Camiño de Santiago.  Para todo iso, a presenza en Bruxelas e o traballo en rede con outras rexións europeas foi fundamental, así como a participación activa no Comité Europeo das Rexións, que celebrou 25 anos de existencia.

En Galicia, a FGE continuou co seu labor de sensibilización e formación en temas europeos, con dúas novas edicións do programa de especialización en financiamento comunitario TecEuropa, o lanzamento dunha  plataforma virtual destinada aos mozos #EUROXuventude e a organización dun concurso en redes para animar á participación nas eleccións europeas.

En suma, 2019 foi un importante ano de transición no ámbito europeo no que a Xunta contou coa experiencia e coñecemento da FGE para seguir defendendo os intereses de Galicia neste ambicioso proxecto que é a Unión Europea. Un proxecto que resulta hoxe aínda máis importante e necesario para trazar o camiño de recuperación na crise sen precedentes que estamos a vivir debido á pandemia.

Ver memoria en liña
Descargue a Memoria 2019 nun pdf navegable.

MEMORIAS ANTERIORES
Memoria 2018